poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Moje ulubione gazety



Cześć!
Dzisiaj wam trochę opowiem o moich
,,Ulubionych gazetach''.
Bravo, Bravo Girl i Bazaar


Moją ulubioną gazetą jest ,, Bravo Girl ''.
Jest w niej wiele ciekawych artykułów typu:
IN & OUT,
o modzie,
co z czym można nosić,
i wiele innych ...



Drugą moją ulubioną gazetą jest ,, Bravo ''
w bravo lubię, ponieważ w gazecie tej 
znajdują się artykułu o gwiazdach.



I ostatnia moja ulubiona gazeta to
,,Bazaar''. W niej lubie 
 artykuły
o modzie, 
o fotografii,
wiele ciekawych innych  artykułów.



Do zobaczenia !!



6 komentarzy:

  1. Kiedyś też czytałam Bravo :)
    Teraz raczej InStyle i Avanti.
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mega lubie ELLE :D

    4jelly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko czytam gazety, kiedyś czytałam BRAVO... Ostatnio przeczytałam flesza, ale jakoś rzadka z tych gazet mi nie pasuje.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nałogowo czytam gazetę Bazaar ! uwielbiam ja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytam ELLE, Instyle, Glamour i TwójStyl :D
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam Glamour ;)
    http://panna-alexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń